28 december 2023

Zovie maakt grote stap voorwaarts

" alt=""/>

Zovie is deze maand gestart met de implementatie van een nieuw softwarepakket, waarmee de dienstverlening aan zowel opdrachtgevers als zorgprofessionals een enorme sprong vooruit gaat maken.

Wat gaat er veranderen?
Om te beginnen introduceren we een gebruiksvriendelijke app waarmee je je als zorgprofessional eenvoudig kunt inschrijven voor openstaande opdrachten. Ook kan je straks op elk gewenst moment je actuele rooster inzien. Is je dienst voorbij, dan vult de app automatisch de uren voor je in, zodat je alleen nog maar hoeft te controleren en waar nodig corrigeren.

Voor onze relaties komt er een overzichtelijk portaal, waar diensten uitgevraagd kunnen worden, waar uren geaccordeerd kunnen worden en ook het facturatieproces krijgt een flinke efficiëntieslag.

Focus op klanttevredenheid
Bij Zovie staat klanttevredenheid centraal in alles wat we doen. Een soepele gebruikservaring is daarbij essentieel, niet alleen voor onze relaties maar ook voor de zorgprofessionals die dag in, dag uit het verschil maken in de zorgsector. We geloven daarbij in de combinatie van prettig, menselijk contact, maar ook in de juiste tools om met elkaar te kunnen samenwerken. Op dat laatste gebied maken we hiermee begin 2024 een gigantische stap vooruit.

Wat kun je verwachten?
We zijn met ons team keihard aan de slag met de implementatie. We houden je op de hoogte van de voortgang. Zodra de datum van livegang nadert zorgen we voor duidelijke informatievoorziening met betrekking tot de veranderingen.

Blijf op de hoogte!
Wil je op de hoogte blijven? Volg ons dan via onze sociale media kanalen voor updates en meer informatie. We zijn enthousiast over deze volgende stap en kunnen niet wachten om jullie een nog betere dienstverlening te bieden!